Vállalati filozófia
A DocSoft sikerét az alapítás óta eltelt évek során végrehajtott számos sikeres projekt bizonyítja. Ennek hátterében a szolgáltatások minőségét biztosító legmodernebb vállalatvezetési filozófia, a TQM áll. A TQM filozófia lényege három pontban foglalható össze:
- teljes elkötelezettség;
- vevőközpontúság;
- folyamatos fejlesztés, képzés.
Teljes elkötelezettség
A cég minden alkalmazottja és a menedzsment, mind az operatív eljárások szintjén, mind a saját szakterületén szerteágazó, első kézből származó tapasztalattal rendelkezik. Minden folyamat megvalósítását személyesen vezetik, kiemelten kezelve az egységes szemléletet.
Vevőközpontúság
Projektjeink során célunk, hogy rendszereinket, szolgáltatásainkat igénybe vevő partnereink megelégedettek és hűséges, visszatérő ügyfeleink legyenek. Ehhez a vevő igényeinek - legyenek azok látens vagy akár explicit igények - legteljesebb felmérése és maradéktalan kielégítése szükséges. Az igények felmérése magas szintű, proaktív megközelítéssel történik.
Cégünk vevőközpontú vállalatvezetési filozófiája az alábbi nyolc tényezőre épül:
- vevő megértése
- hozzáértés
- megbízhatóság
- biztonság
- hitelesség
- alkalmazkodóképesség
- hozzáférhetőség
- kommunikáció megfelelő kialakítása
Folyamatos fejlesztés, képzés
A technológiai fejlesztések során beszállítóinkkal folyamatosan kiemelt kapcsolatot tartunk, hogy a szolgáltatásaink alapját képező termékek a legkorszerűbb megoldásként határidőre rendelkezésre álljanak.
A DocSoft minden alkalmazottja szakterületének élvonalába tartozik. Ahhoz, hogy ez az állapot fenntartható legyen, állandó képzésre és fejlesztésre van szükség mind a vállalatvezetés, mind a végrehajtás szintjén. Alkalmazottaink rendszeres tréningek keretében sajátítják el az új technológiák alkalmazásához szükséges gyakorlati ismereteket, hogy szolgáltatásainkban a mindenkori élvonalbeli megoldásokat biztosíthassuk.
A TQM filozófia a minőségmenedzsment legmodernebb irányzata, jóval túlmutat az ISO 9000-es szabványcsoport által biztosított lehetőségeken. A fentiek miatt a TQM — az egyéb vállalatvezetési gyakorlatokkal szemben — szükségtelenné teszi egy önálló minőségbiztosítási alrendszer alkalmazását, ugyanakkor folyamatosan kiemelkedő szolgáltatási minőséget biztosít.